hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هرمزگان| بلوار هرمز بندرعباس؛ غرق در تاریکی

هرمزگان| بلوار هرمز بندرعباس؛ غرق در تاریکی

بلوار هرمز بندرعباس که مسیر اصلی ورودی از بلوار راه‌آهن به شهرک پیامبر اعظم (ص) تلقی می‌شود هیچ‌گونه روشنایی ندارد و در پی عدم روشنایی خطرآفرین است و به گفته ساکنان این شهرک، این بلوار طویل نیازمند رفع نواقصی همچون روشنایی است. 

به گزارش تسنیم، یکی از شهروندان بندرعباسی دراین‌باره گفت: چندی پیش به دلیل تاریکی و عدم روشنایی در این مسیر، یکی از بستگانمان با یک سگ بلاصاحب تصادف کرده بود که علاوه بر مصدومیت و شکستی از ناحیه سر، ماشین او نیز دچار خسارت شد. فرد دیگری که خود شاهد تصادف خودرو و موتورسیکلت بدون چراغ‌خطر در این بلوار بوده است، اظهار داشت: اگر وسیله‌ای در این مسیر نقص فنی برایش پیش بیاید یا اینکه چراغ روشنایی‌اش بسوزد، شرایط ادامه مسیر برای او بحرانی خواهد بود. او ادامه داد: متأسفانه امکانات کنترل سرعت در این مسیر چند کیلومتری نیز وجود ندارد و هر فردی به هر نحوی که دلش بخواهد با سرعت‌های متفاوت رانندگی می‌کند. شهروندی دیگر که در انتهایی‌ترین نقطه این شهرک سکونت دارد با بیان اینکه حدود چهار سال است که در بزرگ‌ترین شهرک مسکونی بندرعباس زندگی می‌کنم، عنوان کرد: از چهارراه چراغ قرمزی که به اسم چهارراه هرمز شناخته می‌شود، به سمت منازل انتهایی این شهرک پیش روی کنیم شاهد خواهید بود که معابر در تاریکی به سر می‌برند. او با اشاره به اینکه روشنایی می‌تواند یکی از عوامل حفظ امنیت جان و حتی مالی نیز باشد، خاطرنشان کرد: تاریکی مطلق در بعضی از خیابان‌های این شهرک می‌تواند برای افراد فرصت‌طلب مفید باشد. شهروند بندرعباسی در ادامه صحبت‌های خود، خواهان رسیدگی مسئولان و نصب چراغ‌های روشنایی شد و افزود: افزایش روشنایی معابر یکی از خواسته‌ها و مطالبات ساکنین در این شهرک است.

نصب تیر برق‌های روشنایی بر عهده شهرداری بندرعباس نیست

معاون فنی و عمرانی شهرداری بندرعباس اظهار داشت: اجرای پروژه روشنایی علی‌الخصوص نصب تیرهای برق، نگهداری و مراقبت از آن‌ها طبق قانون بر عهده شرکت توزیع برق استان است. علیرضا بهادر با بیان اینکه شهرداری بندرعباس هیچ‌گونه وظیفه‌ای در قبال این موضوع ندارد، افزود: تاکنون طی تفاهم‌نامه‌های اداری با شرکت توزیع برق استان، همکاری‌های لازم صورت گرفته است.

تا پایان آبان ماه مشکل روشنایی ضلع شمالی بلوار هرمز حل می‌شود

کارشناس روابط عمومی شرکت توزیع برق استان در این رابطه اظهار داشت: ضلع شمالی بلوار هرمز که هم‌اکنون از هیچ‌گونه روشنایی برخوردار نیست در دستور کار عوامل شرکت توزیع برق استان قرار دارد. به گفته او هم‌اکنون با برگزاری مناقصه، پیمانکار این پروژه مشخص‌شده ‌که پس از طی شدن روال اقدامات اداری، نصب تیر برق‌های روشنایی آغاز و تا پایان آبان ماه سال جاری مشکل روشنایی حل می‌شود. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد